Erős nemzetközi riválist kapnak a hazai ruhaboltok

A Primark nemzetközi divatáruházlánc bejelentette, hogy megnyitja első üzletét a magyar fővárosban. Az első Primark áruház Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, az Arena Mallban lesz, és várhatóan a következő pénzügyi évben (2023 szeptember 16. és 2024. szeptember 15. között) nyitja meg kapuit.Az új budapesti üzlet a legújabb divattrendek és a mindennapokban használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit. Az áruház kínálatában megtalálható lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot.Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet európai értékesítési vezetője azt mondta,a közép-kelet-európai régióban nyitott üzletek fogadtatása kitűnő volt, és meggyőződése, hogy magyarországi vásárlól is szeretni fogják a kínálatot.A vállalat Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában is sikeres üzletnyitásokat hajtott végre a régióban. A tervek szerint még ebben az évben Szlovákiában is megnyitja első üzletét, így Magyarország Közép-Kelet-Európában a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz, ahol Primark üzlet működik. A Primark jelenleg 416 boltot működtet 15 országban az európai kontinensen, illetve az Amerikai Egyesült Államokban. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliója 530 boltból áll majd.

Erős nemzetközi riválist kapnak a hazai ruhaboltok


A Primark nemzetközi divatáruházlánc bejelentette, hogy megnyitja első üzletét a magyar fővárosban. Az első Primark áruház Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, az Arena Mallban lesz, és várhatóan a következő pénzügyi évben (2023 szeptember 16. és 2024. szeptember 15. között) nyitja meg kapuit.



Az új budapesti üzlet a legújabb divattrendek és a mindennapokban használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit. Az áruház kínálatában megtalálható lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot.


Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet európai értékesítési vezetője azt mondta,a közép-kelet-európai régióban nyitott üzletek fogadtatása kitűnő volt, és meggyőződése, hogy magyarországi vásárlól is szeretni fogják a kínálatot.


A vállalat Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában is sikeres üzletnyitásokat hajtott végre a régióban. A tervek szerint még ebben az évben Szlovákiában is megnyitja első üzletét, így Magyarország Közép-Kelet-Európában a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz, ahol Primark üzlet működik. A Primark jelenleg 416 boltot működtet 15 országban az európai kontinensen, illetve az Amerikai Egyesült Államokban. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliója 530 boltból áll majd.